Terminal de pasajeros

TERMINAL

TERMINAPASAJEROSEl 4 de Mayo de 2007 AENA presentó el proyecto de la nueva terminal de pasajeros del aeropuerto de Santiago de Compostela, con capacidad para más de 4 millones y medio de pasajeros. El edificio tiene un total de 74.230 m² y cuenta con 28 mostradores de facturación, 8 hipódromos de recogida de equipajes, 15 puertas de embarque y 4.000 plazas de aparcamiento. Se pretendía inaugurarla en el 2010, coincidiendo con el Año Santo compostelano pero por motivos burocráticos y retrasos motivados por las expropiaciones de los terrenos donde se ubica, provocaron que finalmente su inauguración tuviese lugar el 17 de Septiembre de 2011 y entrase en servicio el 13 de Octubre del mismo año.

O 4 de Maio de 2007 AENA presentou o proxecto da nova terminal de pasaxeiros do aeroporto de Santiago de Compostela, con capacidade para máis de 4 millóns e medio de pasaxeiros. O edificio ten un total de 74.230 m² e conta con 28 mostradores de facturación, 8 hipódromos de recollida de equipaxes, 15 portas de embarque e 4.000 prazas de aparcadoiro. Pretendíase inaugurala no 2010, coincidindo co Ano Santo compostelán pero por motivos burocráticos e atrasos motivados polas expropiacións dos terreos onde se sitúa, provocaron que finalmente a súa inauguración tivese lugar o 17 de Setembro de 2011 e entrase en servizo o 13 de Outubro do mesmo ano.

 

TERMINALPASAXEIROS1
Planta de llegadas
Planta de chegadas

Con la puesta en servicio de esta nueva infraestructura el aeropuerto de Santiago de Compostela tiene capacidad para atender 30 operaciones a la hora gracias a sus magníficas infraestructuras como la nueva terminal, pista de rodadura paralela entre ambas cabeceras de pista y calles de salida rápida. Un aeropuerto con un horario de 24 horas y con unas características que le permiten acoger cualquier tipo de aeronave comercial y carguera que existe hoy en día gracias a su pista de aterrizaje de más de 3.200 metros de longitud. Esto es lo que lo convierte en el aeropuerto de referencia para los vuelos trasatlánticos ante una eventual emergencia.

Coa posta en servizo desta nova infraestrutura o aeroporto de Santiago de Compostela ten capacidade para atender 30 operacións á hora grazas ás súas magníficas infraestruturas como a nova terminal, pista de rodadura paralela entre ambas as dúas cabeceiras de pista e rúas de saída rápida. Un aeroporto cun horario de 24 horas e cunhas características que lle permiten acoller calquera tipo de aeronave comercial e carguera que existe hoxe en día grazas á súa pista de aterraxe de máis de 3.200 metros de lonxitude. Isto é o que o converte no aeroporto de referencia para os voos trasatlánticos.

Planta salidasEntre otras mejoras aeroportuarias previstas en las actuales instalaciones, están la mejora de la capa de rodadura de la pista de aterrizaje, ampliación de la plataforma de aeronaves, intervenciones en el sistema eléctrico, mejoras de los aparcamientos y otras pequeñas intervenciones en el interior de la vieja terminal. La vieja terminal se encuentra actualmente cerrada a la espera de que se decida su futuro mediante un concurso de ideas aunque se han barajado varias opciones como ser un edificio auxiliar de la actual terminal o dedicarla a las denominadas compañías de bajo coste.

Entre outras melloras aeroportuarias previstas nas actuais instalacións, están a mellora da capa de rodadura da pista de aterraxe, ampliación da plataforma de aeronaves, intervencións no sistema eléctrico, melloras dos aparcadoiros e outras pequenas intervencións no interior da vella terminal. A vella terminal encóntrase actualmente pechada á espera de que se decida o seu futuro mediante un concurso de ideas aínda que se barallaron varias opcións como ser un edificio auxiliar da actual terminal ou dedicala ás denominadas compañías de baixo custo.