Hoy 28 de Enero de 2014 se cumplen cuatro años de la puesta en funcionamiento de este portal informativo que día a día y noticia tras noticia ha ido creciendo hasta convertirse en lo que es actualmente. Muchos buenos momentos y buenas noticias, aunque también otras que no lo fueron tanto, pero todas esas cosas son las que convierten el día a día en una emoción conjunta e impulsan a seguir cada día con el reto y la intriga de averiguar que deparará el día siguiente.

Cuatro años ya desde aquel 29 de Enero de 2010 en que se creaba un humilde blog con actualidad del aeropuerto de Santiago de Compostela y que iba creciendo día a día y que llegó a alcanzar más de 450.000 visitas en un año de existencia. Pronto comenzó un ascenso vertiginoso convirtiéndose en todo un referente informativo sobre el aeropuerto compostelano de Lavacolla para medios de comunicación escritos como EuropaPress, El Correo Gallego, La Voz de Galicia, Preferente.com, El Mundo, La Voz de Lanzarote, Expansión, etc. También medios de comunicación radiofónicos como Radio Obradoiro y Onda Cero Galicia. Además del reconocimiento en Santiago de Compostela con la nominación en 2012 a los Premios Compostelanos del Año donde logró un meritorio segundo puesto en su categoría.

A mediados de 2012 se le daba a AERONOTICIARIO SCQ una estética más formal con la puesta en servicio de esta web informativa con mayor información donde se prima la accesibilidad y el fácil manejo para todos los usuarios que diariamente la visitan. Nuevos contenidos en nuevas secciones así como la incorporación de nuevos canales informativos. Una revolución que ha superado ya la barrera de los 2.000.000 de visitas gracias a todos/as y cada uno/a de las personas que día a día confían en este portal para mantenerse informados casi al instante de la actualidad aeroportuaria de la capital de Galicia.

Este 2014 se presenta hoy por hoy interesante a nivel aéreo y turístico para Santiago de Compostela. Todo ello transmitido para todos ustedes porque son los que hacen posible que día a día esto tenga sentido de continuidad y sobretodo de mejorar para ofrecer un mejor contenido

CUARTO ANIVERSARIO GRACIAS A TI

infoscq_2

Hoxe 28 de Xaneiro de 2014 cúmprense catro anos da posta en funcionamento deste portal informativo que día a día e noticia tras noticia foi medrando ata converterse no que é actualmente. Moitos bos momentos e boas noticias, aínda que tamén outras que non o foron tanto, pero todas esas cousas son as que converten o día a día nunha emoción conxunta e impulsan a seguir cada día co reto e a intriga de descubrir que deparará o día seguinte.
Catro anos xa dende aquel 29 de Xaneiro de 2010 en que se creaba un humilde blog con actualidade do aeroporto de Santiago de Compostela e que ía crecendo día a día e que chegou a alcanzar máis de 450.000 visitas nun ano de existencia. Pronto comezou un ascenso vertixinoso converténdose en todo un referente informativo sobre o aeroporto compostelán de Lavacolla para medios de comunicación escritos como EuropaPress, El Correo Gallego, La Vozde Galicia, Preferente.com, El Mundo, La Voz de Lanzarote, Expansión, etc. Tamén medios de comunicación radiofónicos comoRadio Obradoiro e Onda Cero Galicia. Ademais do recoñecemento en Santiago de Compostela coa nominación en 2012 aos Premios Composteláns do Ano onde logrou un meritorio segundo posto na súa categoría.

A mediados de 2012 dábaselle a AERONOTICIARIO SCQ unha estética máis formal coa posta en servizo desta web informativa con maior información onde se prima a accesibilidade e o doado manexo para todos os usuarios que diariamente a visitan. Novos contidos en novas seccións así como a incorporación de novas canles informativas. Unha revolución que superou xa a barreira dos 2.000.000 de visitas grazas a todos/ás e cada un/a das persoas que día a día confían neste portal para manterse informados case ao instante da actualidade aeroportuaria da capital de Galicia.

Este 2014 preséntase hoxe por hoxe interesante a nivel aéreo e turístico para Santiago de Compostela. Todo iso transmitido para todos vostedes porque son os que fan posible que día a día isto teña sentido de continuidade e abrigo de mellorar para ofrecer un mellor contido.

Vueling
Allá por un 28 de enero de 2010 comenzaba esta aventura, Aeronoticiario SCQ. Desde entonces aquí estoy, informando de la actualidad del aeropuerto de Santiago de Compostela de una forma fresca y de manera cercana. Aviación y turismo aderezado con una pizca de 2.0.

1 Comentario

Deja un comentario