Han pasado ya casi cuatro años desde que este proyecto informativo arrancaba motores y comenzaba tímidamente a asomar la cabeza en un terreno como es el aeronáutico. Tres años en que ha ido creciendo, mejorando y ampliando, un tiempo en el que paulatinamente ha experimentado no solo un crecimiento en contenido informativo sino que ha alcanzado ya el respaldo de 2.000.000 de visitas en su contador.

Con un público fiel que día tras día consulta este portal web para estar informados de lo que sucede en el aeropuerto de Santiago de Compostela, este portal, AERONOTICIARIO SCQ, se enorgullece de poder celebrar la visita número dos millones en su historial. Una cifra abrumadora que parecía inalcanzable cuando aquel 28 de Enero de 2010 se publicaba la primera noticia sobre la actualidad del aeropuerto de Lavacolla.

El honor de ser el o la visitante  dos millones ha sido para un/una usuario/a que accedió a este portal desde la ciudad suiza de Ginebra hoy domingo 19 de Enero. Un registro que no hace sino impulsar y respaldar la labor diaria que aquí se realiza de forma desinteresada y con el único objetivo de promover y promocionar el aeropuerto de Santiago de Compostela como el de todos los gallegos.

Sin duda es todo un honor que sea precisamente desde Ginebra la visita 2.000.000 ya que respalda el carácter internacional del aeropuerto de Santiago de Compostela así como de este portal informativo, que a diario es visitado por numerosas nacionalidades.  Mencionar que los mayores registros de actividad en cuanto a volumen de visitas figuran la publicación informando del cierre de la compañía Spanair en Enero de 2012 con un total de 9.058 visitas que se convirtió en el récord de visitas  en un sólo día y entrada. Pero tiempo más tarde quedaría obsoleto dicho registro ya que fue ampliamente superado por otra noticia en 2013 como el anuncio de Ryanair de ofrecer billetes gratuitos en Santiago de Compostela como campaña promocional. Una noticia/anuncio que recibió más de 18.000 visitas estableciendo ahí el nuevo récord de visitas en un solo día. Pero ese número de visitas en un único día quedó de nuevo superado recientemente con la publicación de los nuevos medidores de equipaje de mano de Ryanair, publicación que alcanzó en 24 horas las 26.131 visitas.

Ya para terminar solo dar 2.000.000 de gracias a todas y cada una de las personas que día a día confían en este portal para informarse de primera mano de cuanto sucede en el aeropuerto de Santiago de Compostela:

2.000.000 de gracias

399932029

separador

Versión en Galego:

Pasaron xa case catro anos dende que este proxecto informativo arrancaba motores e comezaba timidamente a asomar a cabeza nun terreo como é o aeronáutico. Tres anos en que foi crecendo, mellorando e ampliando, un tempo no que paulatinamente experimentou non só un crecemento en contido informativo senón que alcanzou xa o respaldo de 2.000.000 de visitas no seu contador.

Cun público fiel que día tras día consulta este portal web para estar informados do que sucede no aeroporto de Santiago de Compostela, este portal, AERONOTICIARIO SCQ, comprácese de poder celebrar a visita número dous millóns no seu historial. Unha cifra abafadora que parecía inalcanzable cando aquel 28 de Xaneiro de 2010 se publicaba a primeira noticia sobre a actualidade do aeroporto de Lavacolla.

A honra de ser o ou a visitante dous millóns foi para un/unha usuario/a que accedeu a este portal dende a cidade suíza de Xenebra hoxe domingo 19 de Xaneiro. Un rexistro que non fai senón impulsar e avalar o labor diario que aquí se realiza de forma desinteresada e co único obxectivo de promover e promover o aeroporto de Santiago de Compostela como o de todos os galegos.

Sen dúbida é toda unha honra que sexa precisamente dende Xenebra a visita 2.000.000 xa que avala o carácter internacional do aeroporto de Santiago de Compostela así como deste portal informativo, que a diario é visitado por numerosas nacionalidades. Mencionar que os maiores rexistros de actividade en canto a volume de visitas figuran a publicación informando do peche da compañíaSpanair en Xaneiro de 2012 cun total de 9.058 visitas que se converteu no récord de visitas nun só día e entrada. Pero tempo máis tarde quedaría obsoleto o devandito rexistro xa que foi amplamente superado por outra noticia en 2013 como o anuncio deRyanair de ofrecer billetes gratuítos en Santiago de Compostela como campaña promocional. Unha noticia/anuncio que recibiu máis de 18.000 visitas establecendo aí o novo récord de visitas nun só día. Pero ese número de visitas nun único día quedou de novo superadas recentemente coa publicación dos novos medidores de equipaxe de man de Ryanair, publicación que alcanzou en 24 horas as 26.131 visitas.

Xa para rematar só dar 2.000.000 de grazas a todas e cada unha das persoas que día a día confían neste portal para informarse de primeira man de canto sucede no aeroporto de Santiago de Compostela.

Vueling
Allá por un 28 de enero de 2010 comenzaba esta aventura, Aeronoticiario SCQ. Desde entonces aquí estoy, informando de la actualidad del aeropuerto de Santiago de Compostela de una forma fresca y de manera cercana. Aviación y turismo aderezado con una pizca de 2.0.

2 Comentarios

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here